Blogger news

Δευτέρα 28 Φεβρουαρίου 2011

Α. Ψυχράμη: Από ποια θα ζητήσει συμβουλές;




Καλεσμένη στην εκπομπή της Μαρίας Σταματέρη στο STAR ήταν η Αντιγόνη Ψυχράμη, η οποία μίλησε για τη σχέση της με τη Ρούλα Κορομηλά, ενώ δεν θα μπορούσε φυσικά να μην αναφερθεί και στη συμμετοχή της στον ελληνικό τελικό της Eurovision. «Είναι φυσιολογικό να έχω άγχος! Δεν θεωρώ κάποιον πιο δύσκολο αντίπαλο. Όλοι είναι “δύσκολοι αντίπαλοι”. Είπα θα το κάνω, θα δουλέψω σκληρά και ό,τι βγει!» ανέφερε η νεαρή τραγουδίστρια και στη συνέχεια της συνέντευξης μίλησε για τον Γιώργο Νταλάρα και τη συνεργασία της μαζί του: «Ήμουν σε μικρή ηλικία, δεν είχα καταλάβει και πολλά. Τώρα που το βλέπω πιο ψύχραιμα, βλέπω πως πήρα πάρα πολλά πράγματα από τον κ. Γιώργο και πως μου έκανε πάρα πολύ καλό».

Όσο για τη Ρούλα Κορομηλά; «Μιλάω μαζί της, πηγαίνω και στο μαγαζί της. Τώρα πρόσφατα δεν έχουμε μιλήσει για την Εurovision, αλλά θα την πάρω τηλέφωνο, για να μου δώσει κάποιες συμβουλές».

Τέλος, αναφορικά με την προσωπική της ζωή, η Αντιγόνη είπε ρητά και κατηγορηματικά στην εκπομπή «Επτά»: «Δεν θέλω να μιλάω για τα προσωπικά μου, όλοι οι άνθρωποι όμως που με αγαπάνε και είναι δίπλα μου με στηρίζουν. Δεν θέλω να ασχολούνται με την προσωπική μου ζωή και όχι με τη δουλειά μου! Σήμερα είμαι με έναν άνθρωπο, αύριο δεν θα είμαι μαζί του... δεν υπάρχει λόγος να ασχολούνται με αυτό».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More