Blogger news

Τετάρτη 16 Φεβρουαρίου 2011

«Έπαιξα ξύλο για μια γυναίκα»


Σε συνέντευξη που παραχώρησε ο Περικλής Κασσανδρινός, σήμερα στο «Πρωινό μου», αποκαλύπτοντας πολλές πτυχές της προσωπικής του ζωής.
Όπως είπε χαρακτηριστικά: «Σπάνια ξεσπάω, αλλά όταν ξεσπάσω τα κάνω όλα λίμπα σε σημείο που κάποιες φορές εκτίθεμαι, χάνω και το δίκιο μου. Είμαι ήρεμος άνθρωπος και εσωστρεφής... Όμως, έχω ξεσπάσματα και είναι άσχημα. Σε αυτές τις περιπτώσεις δεν μπορώ να ελέγξω τα πράγματα».
Αποκάλυψε μάλιστα πως έχει παίξει ξύλο για την συνοδό του. «Για τα μάτια μιας γυναίκας έχει γίνει... Πείραξε την κοπέλα πολύ άσχημα, αλλά και όταν κατάλαβε ότι συνοδευόταν συνέχισε να το κάνει», είπε ο ηθοποιός. «Τις έφαγε! Έγιναν ξαφνικά όλα. Του είπα να σταματήσει αλλά μου απάντησε με ανάγωγο τρόπο. Εκεί δεν υπάρχει διάλογος», συνέχισε και πρόσθεσε πως ο άλλος του ζήτησε και... συγνώμη.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More