Blogger news

Τετάρτη 23 Φεβρουαρίου 2011

«“Κάηκε” ο Τζιμπούρ για μένα»



Ξεκάθαρη ήταν η Βαλεντίνα Τσεπάνου σε σχέση με τις φήμες που τη θέλουν να είναι πάλι ζευγάρι με τον Ραφίκ Τζιμπούρ, τονίζοντας ότι κάτι τέτοιο δεν ισχύει.
Το μοντέλο επιβεβαίωσε ότι με τον ποδοσφαιριστή δεν είναι πλέον μαζί και ξεκαθάρισε ότι ο χωρισμός τους προηγήθηκε του ξυλοδαρμού της από άγνωστο άνδρα στο Γκάζι
 «Δεν θέλω ξανά να με ρωτήσει τίποτα κανένας γι΄αυτόν. Ποτέ ξανά. Είναι κάτι προσωπικό. “Κάηκε” λόγω του ότι μίλησα, και δεν την ξαναπατάω. Να κρατήσουν απλά ο,τι έλεγα πριν, δηλαδή ότι τον σέβομαι, τον εκτιμώ και τον έχω μέσα στην καρδιά μου. Αυτά ισχύουν και θα ισχύουν για πάντα. Από εκεί και πέρα δεν έχει καμία σημασία αν ήταν ή δεν ήταν δίπλα μου».
Όσον αφορά στο δυσάρεστο περιστατικό του ξυλοδαρμού της πριν από δύο εβδομάδες, τόνισε ότι ήταν κάτι πολύ άσχημο και εξέφρασε το παράπονό της ότι ελάχιστοι άνθρωποι την στήριξαν ψυχολογικά εκτός από την κολλητή της φίλη.
«Η κολλητή μου είναι δίπλα μου πάρα πολλά χρόνια. Την αγαπάω πάρα πολύ. Για καμιά δεκαριά μέρες όπως λέει και η ίδια ήμουνα με την ψυχολογία μου μια πάνω μια κάτω. Είναι σαν βιασμός ψυχής» δήλωσε χαρακτηριστικά.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More