Blogger news

Τετάρτη 2 Μαρτίου 2011

Ζ. Μακρυπούλια: «Είμαι ερωτευμένη»




Η Ζέτα Μακρυπούλια, το βράδυ της Δευτέρας, παρουσίασε μια επίδειξη ρούχων και μίλησε στους δημοσιογράφους για τον αγαπημένο της, Μιχάλη Χατζηγιάννη, αλλά και για τον Αντώνη Ρέμο, με τον οποίο διατηρούσε σχέση στο παρελθόν. «Είμαι πάρα πολύ καλά, είμαι ερωτευμένη» δήλωσε και εξήγησε πώς αποφάσισε τόσο ξαφνικά να μιλήσει ανοιχτά για τη σχέση της με τον Μιχάλη: «Έχει να κάνει με το ότι χρειαζόμουν λίγο χρόνο. Φαντάζομαι είναι κατανοητό αυτό. Ο καθένας θα ήθελε χρόνο, αν ήταν σε μια καινούργια σχέση. Και μετά είναι δώρο άδωρο να μη το παραδεχθείς. Από τη στιγμή που το έλεγαν όλοι, δεν μπορούσαμε να κρυφτούμε πίσω από το δάχτυλό μας».

Σε ερώτηση των δημοσιογράφων, γιατί δεν έκανε το ίδιο με τον Αντώνη Ρέμο, η Ζέτα απάντησε: «Δεν θυμάμαι να το είχα κρύψει κι εκεί. Είναι μια κοινή απόφαση, γιατί κάναμε κοινές εξόδους πλέον και, από τη στιγμή που το ήξερε ο κόσμος, θα ήταν ανόητο να μας ρωτήσετε και να πούμε “όχι”».

Πρόσφατα, η Ζέτα είχε δηλώσει πως το γεγονός ότι ο Μιχάλης Χατζηγιάννης πήρε την πρωτοβουλία και επιβεβαίωσε τη σχέση του μαζί της, η ίδια το βρήκε πολύ «ανδρικό». Αυτή η δήλωση στάθηκε αφορμή για πολλούς να θεωρήσουν ότι η Ζέτα άφησε αιχμές κατά του Αντώνη Ρέμου. Τι έχει, λοιπόν, να πει για αυτό;
«Με ρώτησαν ποια ήταν η γνώμη μου για την κίνηση αυτή του Μιχάλη και είπα ποια ήταν η γνώμη μου. Και, ναι, το βρήκα πολύ όμορφο αυτό που έκανε. Θα ήθελα να μην μπούμε σε αυτό, γιατί το βρίσκω πολύ φτηνό αυτό που γίνεται αυτή τη στιγμή. Όχι, δεν είχα καθόλου αυτό στο μυαλό μου. Απάντησα ακριβώς σε αυτό που με ρώτησαν».

Τέλος, στην κάμερα του «Καφέ με την Ελένη», πρόσθεσε για τη σχέση της και τον ντόρο που έχει δημιουργηθεί γύρω από αυτή: «Είναι κάτι που φανταζόμουν ότι θα συμβεί. Θα περάσει κι αυτό. Εγώ έκανα αυτό που ένιωθα, εκείνος το ίδιο, είμαστε μια χαρά και αυτό έχει σημασία, ότι είμαι ευτυχισμένη. Τίποτα άλλο. Το κακό μάτι το φοβάμαι, αλλά η ζωή μου είναι ζωή μου και θα τη ζήσω όπως θέλω εγώ. Η προσωπική ζωή παραμένει προσωπική ζωή και δεν είναι όλα φανερά, απλά, για να μην παίζεται όλο αυτό το κρυφτό που παιζόταν τους προηγούμενους μήνες, αποφασίσαμε να πούμε ότι “ναι, είμαστε μαζί”. Θεωρώ ότι έπρεπε με ένα τρόπο να βγούμε και να πούμε αυτό που μας συμβαίνει, για να σταματήσει αυτό που είχε ξεκινήσει στην αρχή, αλλά τώρα έχει ξεκινήσει ένας άλλος κύκλος, γιατί ποτέ κανείς δεν είναι ευχαριστημένος. Αλλά δεν το έκανα για σας, το έκανα για μένα, γιατί ήθελα πια να μην κρύβομαι».

Μάλιστα, δεν παρέλειψε να δώσει και την απάντησή της στη δήλωση του Χρήστου Λούλη, ο οποίος είχε πει πως δεν τη θεωρεί συνάδελφό του.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More