Blogger news

Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Θύμα κλοπής έπεσε η Σάσα Μπάστα

Πού να το φανταζόταν η άτυχη Σάσα αυτό που έμελλε να της συμβεί εκεί που διασκέδαζε αμέριμνη σε γνωστό club της Θεσσαλονίκης: «Ήμουν με την παρέα μου σε γνωστό κλαμπ της Θεσσαλονίκης και κάποια στιγμή ήρθαν προς το μέρος μου κάποιοι που μου ζήτησαν να ποζάρω μαζί τους.
Φυσικά, δέχθηκα, και λίγα λεπτά αργότερα, ενώ είχαν φύγει, συνειδητοποίησα ότι έλειπαν από την τσάντα μου 800 ευρώ. Στενοχωρήθηκα και νευρίασα, γιατί ήταν χρήματα που είχα δουλέψει και τα κουβαλούσα μαζί μου, αφού δεν μπορούσα να τα αφήσω στο αυτοκίνητο» δήλωσε στην εφημερίδα «Espresso» και πρόσθεσε πως οι υπεύθυνοι του μαγαζιού δεν μπόρεσαν να κάνουν κάτι.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More