Blogger news

Τρίτη 5 Απριλίου 2011

Δ. Νομικου: Ειμαι πολυ καλα και σε μια ομορφη φαση πια!


 

Η Δούκισσα Νομικού λείπει εδώ κι ενάμιση μήνα στην Κύπρο και μίλησε για όλα σε συνέντευξή της στο κυπριακό περιοδικό Μadame Figaro κι εύκολα ενέδωσε στο δίλημμά της : Όλα ή τίποτα;



Όλα στη φόρα «Λίγο πριν ανέβουμε στη σκηνή με το Γιώργο Καπουτζίδη, έτρεμα. Είχα μεγάλη αγωνία, γιατί υπήρχαν και οι γρήγορες αλλαγές των ρούχων και των μαλλιών, οπότε καταλαβαίνεις. Στην πορεία, όμως, χαλάρωσα και πραγματικά απόλαυσα την εκδήλωση. Με τον Γιώργο αισθανόμουν πολύ ασφαλής. Κοιταζόμασταν στα μάτια και πέρναμε δύναμη ο ένας από τον άλλο. Είναι ένας άνθρωπος που δεν πανικοβάλλεται. Μπορεί να ανταπεξέλθει στα πάντα και επειδή έχουμε ξανασυνεργαστεί στο Just the Two of Us, ήξερα πως όλα θα πάνε καλά».

Μέσα σε όλα «Με ρωτάς, εάν θα ήθελα να συνεργαστώ με τον Γιώργο Καπουτζίδη, στο θέατρο. Δεν φτάνει μόνο η φιλία μας, για να μπορέσω να κάνω κάτι τέτοιο. Πρέπει να υπάρχουν και άλλο πράγματα. Σίγουρα θα αισθανόμουν πολύ άνετα μαζί του, θα τον εμπιστευόμουνα και μπορεί και να το τολμούσα. Επειδή όμως είμαι πολύ τελειομανής, από τη μία μου αρέσει να παίρνω ρίσκα, από την άλλη όμως, στα επαγγελματικά θέλω τα βήματά μου να είναι συνειδητά και προσεκτικά. Ομολογώ πως ο Γιώργος με έβαλε λίγο στο τρυπάκι να σκεφτώ το θέμα της υποκριτικής. Θεωρώ όμως πως το επάγγελμα του ηθοποιού είναι ιερό και πρέπει πραγματικά να το αγαπάς πολύ και να δουλεύεις πολύ με τον εαυτό σου, για να το κάνεις. Πάντως δεν αποκλείω τίποτα, γιατί και αυτά όλα που έχω κάνει στη ζωή μου, δεν τα περίμενα. Έλεγα 'αποκλείεται να μπω εγώ στην τηλεόραση. Αποκλείεται να κάνω εγώ ένα μεγάλο βραδινό σόου'. Και όμως έγιναν. Σε αυτή τη ζωή, δεν πρέπει να αποκλείεις τίποτα, όλα μπορούν να γίνουν».

Όλα είναι αλλιώς «Πριν από το Just the Two of Us θα έλεγα πως ο κόσμος της τηλεόρασης είναι σκληρός. Δεν είναι μόνο η λάμψη και η μαγεία, που βγαίνει προς τα έξω. Μετά το σόου όμως, επειδή πέρασα πολύ όμορφα και γλυκά, θα μπορούσα να πω, ότι μπορεί να γίνει και πολύ γλυκός. Ανάλογα με τους συνεργάτες σου και με το πώς είσαι εσύ μέσα σου. Αν αισθάνεσαι όμορφα και ήρεμα, απολαμβάνεις αυτό που σου συμβαίνει. Εάν μέσα σου δεν είσαι πολύ καλά, τότε αναγκαστικά αυτό βγαίνει προς τα έξω. Φέτος ήμουν πολύ καλά και το απόλαυσα. Είμαι πολύ πιο ήρεμη και σε προσωπικό επίπεδο, πιο ισορροπημένη και νομίζω αυτό φάνηκε».

Όλα μέσα μου «Με έχει αλλάξει λίγο η τηλεόραση και αυτό συνέβη με την πάροδο των χρόνων. Δεν στεναχωριέμαι πια τόσο εύκολα. Παλιά μπορεί κάποιος να μου έλεγε κάτι και να με επηρέαζε πάρα πολύ. Τώρα όχι. Δέχομαι όλα αυτά που συμβαίνουν, τα δουλεύω μέσα μου και γίνομαι πιο δυνατή. Έχει δυναμώσει το πετσί μου. Αυτό βγαίνει τουλάχιστον προς τα έξω. Μέσα μου όμως, για να είμαι ειλικρινής κρατώ τη στεναχώρια».

Κριτική για όλα «Δεν έχω πολλούς φίλους μέσα από το χώρο της τηλεόρασης. Ο Γιώργος Καπουτζίδης είναι από τους πολύ λίγους που έχω αποκτήσει. Κριτική δέχομαι από τους λίγους ανθρώπους που με αγαπούν και που ξέρω πως θέλουν το καλό μου. Ο καθένας μπορεί να πει τη γνώμη του βέβαια, αλλά δεν πάει να πει ότι με επηρεάζει. Σε ό,τι αφορά στη δημόσια κριτική, δεν θα έλεγα πως έχω δεχθεί πόλεμο. Τα μέσα ενημέρωσης μού έχουν φερθεί γλυκά και όμορφα. Δεν έχω στενοχωρηθεί ιδιαίτερα με κάποιο δημοσίευμα. Περισσότερο μπορεί να στεναχωρέθηκα, επειδή αυτό επηρέασε κάποιους δικούς μου ανθρώπους. Μέχρι στιγμής έχουν γραφτεί πολλά ψέματα για μένα. Το μόνο που με τσίγκλησε ήταν αυτό που αφορούσε στην υγεία μου».

Πάνω από όλα «Η οικογένειά μου και ο έρωτας είναι πάνω από όλα στη ζωή μου. Τους λατρεύω τους γονείς μου. Τα πιο γυναικεία και προσωπικά θέματα τα συζητώ με τη μαμά μου. Και τον μπαμπά μου όμως τον εμπιστεύομαι πάρα πολύ, ειδικά για τα επαγγελματικά μου, λόγω και της δικής του εμπειρίας. Ακούω τις συμβουλές τους και απ' εκεί και πέρα κάνω ό,τι μου λέει το ένστικτό μου. Είναι πάντα δίπλα μου και με στηρίζουν. Μένω ακόμη μαζί τους. Φοβάμαι να μείνω μόνη μου, αλλά δεν μου αρέσει κιόλας η μοναξιά. Θα φύγω από το πατρικό μου, μόνο όταν θα συγκατοικήσω με κάποιο φίλο ή με κάποια φίλη μου. Και επειδή δεν έχει προκύψει αυτό ακόμη, μένω με τους γονείς μου».

Όλα για το φλερτ «Δεν μπορώ να καταλάβω εάν οι άντρες με φλερτάρουν περισσότερο, τώρα που είμαι στην τηλεόραση, γιατί δεν βγαίνω συχνά. Δεν μου αρέσουν πολύ τα μπαράκια και τα κλαμπ. Είμαι πιο πολύ του σπιτιού. Ωστόσο οι σωστοί άντρες θα έπρεπε να έχουν θάρρος και τόλμη και να μην κομπλάρουν. Εγώ δεν φλερτάρω. Είμαι πολύ ντροπαλή με τα αγοράκια, κοκκινίζω. Θέλω ο άλλος να έχει το θάρρος να κάνει την πρώτη κίνηση και εγώ θα του δώσω ένα σήμα να καταλάβει».

Όλη η αλήθεια για τη σχέση μου «Με ρωτάς εάν είμαι ερωτευμένη… Πώς με βλέπεις; (γελάει) Είμαι πολύ καλά. Αν και θεωρώ την απάντηση αυτή κλισέ και έχω καιρό να τη δώσω, είμαι πολύ καλά και σε μία όμορφη φάση πια». Όλη η αλήθεια και μόνο η αλήθεια «Σιχαίνομαι το ψέμα, κυρίως όσους λένε πολλά ψέματα, αλλά και τους δήθεν ανθρώπους. Θάρρος ή αλήθεια. Τι επιλέγω; Και τα δύο. Είναι προτιμότερο να ξέρεις την αλήθεια για να βάλεις τη ζωή σου σε μία σειρά, παρά να μην την ξέρεις, να ονειρεύεσαι και να πατάς πάνω σε ψεύτικες ελπίδες. Έχω μάθει αλήθειες που με πλήγωσαν, αλλά με βοήθησαν να γίνω πιο δυνατή και να προχωρήσω. Η αλήθεια που θα με έκανε ευτυχισμένη είναι να ξέρω ότι κάποια πράγματα μπορεί και να κρατήσουνε για πάντα!»

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More