Blogger news

Παρασκευή 1 Απριλίου 2011

 Η Βερόνικα Βασιλείου είναι γυναίκα που δε φοβάται παρά μόνο το χρόνο. Έχει δοκιμάσει σεξ με γυναίκα, αν και προτιμά τους άνδρες, περιμένει το πρώτο βήμα από τον… απέναντί της και θα ήθελε μια καυτή νύχτα με τον Τζιμπρίλ Σισέ.
Πάντως, είναι … αναμάρτητη! -Είσαι διατεθειμένη να κάνεις υποχωρήσεις για να φτάσεις ψηλά στο χώρο σου; «Ναι εννοείται. Θέλω να πετύχω και να φτάσω όσο πιο ψηλά μπορώ στην καριέρα μου». -‘Έχεις δεχτεί ανήθικη πρόταση και εάν ναι τι απάντησες; «Ναι μου έχει συμβεί μια φορά. Δεν θέλω ούτε να θυμάμαι τι μου είπε ο συγκεκριμένος κύριος. Και εννοείται πως δεν δέχτηκα». -Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος μιας γυναίκας; «Μια γυναίκα νομίζω πως φοβάται περισσότερο τον χρόνο. Όταν φτάσει σε μία ηλικία και δεν έχει παντρευτεί, δεν έχει δημιουργήσει την δική της οικογένεια, αρχίζει και τρελαίνεται. Δεν είναι όμως και εύκολο να βρεις σωστό άντρα για να κάνεις αυτό το βήμα στην ζωή σου». -Ποια είναι η σχέση της Βερόνικα με τον αθλητισμό; «Δεν κάνω πλέον ούτε γυμναστική. Τα έχω παρατήσει όλα εδώ και δύο χρόνια. Κάποτε μου άρεσε πολύ και ο χορός και ασχολήθηκα για μεγάλο χρονικό διάστημα». -Οι δυο πρώτοι σκόρερ του πρωταθλήματος είναι ο Σισέ και ο Μιραλάς. Ποιον θα επέλεγες για να περάσεις μια καυτή νύχτα; «Αν και Ολυμπιακός θα προτιμούσα να περάσω καυτή νύχτα με τον Σισέ. Θεωρώ πως είναι πιο άντρας ενώ ο Μιραλάς περισσότερο παιδάκι».

www.onsports.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More