Blogger news

Τετάρτη 13 Απριλίου 2011

H Samantha πήρε 10 κιλά και μελετά πορνό


H Kιμ Kατράλ ή αλλιώς η αγαπημένη μας Samantha του "Sex and the city" πήρε 10 ολόκληρα κιλά για τις ανάγκες του νέου ρόλου που καλείται να υποδυθεί.
"Πρόκειται για την κινηματογραφική ταινία "Meet Monica Velour", στην οποία η Σαμάνθα θα ενσαρκώσει μία 50χρονη πορνοστάρ, την οποία ερωτεύεται τρελά ένας 17χρονος νεαρός.Όπως δήλωσε η ίδια σε συνέντευξή της, "δεν είχε μυηθεί ποτέ, με κανέναν τρόπο στον κόσμο του πορνό" και χρειάστηκε να κάνει έρευνα για να μάθει όσα χρειάζονταν για το ρόλο της.
"Αυτός ο ρόλος με προσέλκυσε, γιατί με τρόμαξε. Δεν είχε τίποτα κοινό με τις γυναίκες που είχα υποδυθεί, που ήταν πάντα δυνατές και δυναμικές. Αυτή δεν είχε κανένα από αυτά τα χαρακτηριστικά. Έπινε, κάπνιζε, ήταν παχιά, δυστυχισμένη, νάρκισσος αλλά κατά βάθος, όμορφη", είπε χαρακτηριστικά η Κατράλ.
Ως πως το βάρος που χρειάστηκε να πάρει, σχολίασε: "Έτρωγα οτιδήποτε, οποιαδήποτε στιγμή. Έτρωγα παγωτά, πίτσα, επιδόρπια, κέικ, σοκολάτες. Και το βράδυ έπινα μπύρες. Όλα αυτά για την Τέχνη μου". Στη συνέχεια, τόνισε πως αυτό που λατρεύει στη δουλειά της ως ηθοποιός, είναι η λάμψη.
Τέλος, παραδέχτηκε πως ο κόσμος του σταρ σύστεμ δεν επιτρέπεται να γερνά στο Χόλιγουντ. "Ακόμη προσπαθώ να ανακαλύψω ποια είμαι και αυτή είναι μία πολύ καλή φάση στα 50 μου. Στην Αμερική όμως, δεν σου επιτρέπουν να γεράσεις, ειδικά αν βρίσκεσαι στα φώτα της δημοσιότητας. Θέλουν την εικόνα σου αναλλοίωτη. Προσπαθώ να είμαι ο εαυτός μου, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν φροντίζω τον εαυτό μου και δεν θέλω να είμαι όμορφη. Θέλω να είμαι ρεαλίστρια. Το γήρας στην Αμερική ελπίζω κάποια στιγμή να αντιμετωπίζεται όπως στην Ευρώπη".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More