Blogger news

Δευτέρα 14 Νοεμβρίου 2011

Γιατι δεν έχει κανει ακομη οικογενεια η Κατερινα;

Για τη σχέση της με τον Μάνο Στρατάκη, τον έρωτα, αλλά και το ενδεχόμενο να δημιουργήσει τη δική της οικογένεια ή να υιοθετήσει ένα παιδί μίλησε η Κατερίνα Λέχου σε ένθετο περιοδικό εφημερίδας.

Η σχέση της 44χρονης ηθοποιού με τον γνωστό επιχειρηματία είναι η μοναδική σχέση της για την οποία η ίδια έχει μιλήσει ανοιχτά: «Είναι ένας άνθρωπος που είναι δίπλα μου τέσσερα χρόνια και δεν είναι ο… αόρατος άνθρωπος. Έχει και όνομα και επάγγελμα και κάποιες φορές, βεβαίως, με συνοδεύει. Δεν είμαι άνθρωπος που του αρέσει να υπεισέρχεται σε λεπτομέρειες» είπε και πρόσθεσε στο περιοδικό «Glam» της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» πως η παραδοχή της σχέσης της έγινε εξαιτίας της μακροβιότητάς της.

Τι είναι εκείνο που μπορεί να την κάνει να παραμείνει για πολύ καιρό σε μια ερωτική σχέση; «Πιστεύω ότι όχι μόνο σε σχέση με τον σύντροφό μας, αλλά με τους ανθρώπους που είναι κοντά μας έχουμε επικοινωνία σε ένα βαθύτερο επίπεδο, ψυχικό. Εγώ το ονομάζω αυτό “ψυχική συγγένεια”, είναι μια δική μου έννοια. Πιστεύω ότι ασυνείδητα είναι αυτό που με έλκει σε έναν άνθρωπο. Όσο πιο βαθιά και μακροχρόνια γίνεται αυτή η σχέση, μπορεί να γίνει αντιληπτό. Είναι κάτι αδιευκρίνιστο και μπορείς να το συνειδητοποιήσεις σε κάποιες έντονες στιγμές πόνου, πίεσης...» εξήγησε.

Η ίδια μέχρι τώρα δεν απέκτησε ποτέ τη δική της οικογένεια: «Δεν μου έτυχε. Πιστεύω πως η σωστή στιγμή ήταν πολλά χρόνια πριν. Τώρα είμαι 44 ετών και θεωρώ ότι μια καλή ηλικία για να κάνεις οικογένεια είναι στα 30, άντε στα 35, χωρίς να σημαίνει αυτό ότι δεν μπορείς να το κάνεις στα σαράντα πέντε σου» είπε. Έχει σκεφτεί ποτέ να υιοθετήσει ένα παιδί; «Σκέφτομαι άλλα πράγματα. Τις σχέσεις μου με τους ανθρώπους γενικότερα. Τις προάλλες είδα κάτι πολύ συγκινητικό στην τηλεόραση: Ήταν μια γυναίκα στα χωριά SOS, η οποία ήταν παντρεμένη και είχε βιολογικά παιδιά. Είπε λοιπόν: “Αυτό που βιώνω τώρα με τα παιδιά τα ξένα, ντρέπομαι που το λέω, αλλά δεν το έχω ζήσει με τα δικά μου παιδιά”. Έμεινα άναυδη με την ειλικρίνειά της. Ακόμη το αναμοχλεύω στο μυαλό μου και προσπαθώ να το κατανοήσω. Για μένα αυτό σημαίνει ότι τα πράγματα δεν έχουν στεγανά».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More