Blogger news

Παρασκευή 6 Ιανουαρίου 2012

Κατερινα Καινουριου:Μαθετε ποσες πλαστικες επεμβασεις εχει κανει!







Την πλαστική του στήθους όλοι τη γνωρίζουμε πια...
«Δεν είμαι η μοναδική ελληνίδα που έχει αλλάξει από τα δεκαέξι της μέχρι σήμερα. Ίσως να έδωσα κι εγώ δικαιώματα για να πάρει τέτοια έκθεση το θέμα».
Τάδε έφη Κατερίνα Καινούργιου, αναφερόμενη στις πλαστικές που της έχουν χρεώσει κατά καιρούς τα ΜΜΕ, ενώ δε δίστασε να αποκαλύψει ότι ο πατέρας της δεν γνώριζε ότι είχε κάνει αυξητική στήθους και το έμαθε από την τηλεόραση.
«Μπορεί ο μπαμπάς μου να μην ήξερε ότι έχω κάνει κάποια πλαστική, γιατί θα πρέπει να το ακούσει; Έκανα τη μύτη μου όταν ήμουν 17 ετών και όταν αργότερα έκανα αυξητική στήθους δεν το είχα πει στον μπαμπά μου και δεν ήθελα να το μάθει από την τηλεόραση», όπως είπε η ίδια σήμερα στο «Πρωινό mou».

Πηγή : Newsbeast

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More