Blogger news

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Καλο το τριο, αλλα να χαιρονται ολοι


Το αγόρι μου με έτρωγε εδώ και πολύ καιρό να κάνουμε τριο με ένα φίλο μου. Τελικά δέχτηκα μόνο που αντί να κάνω και εγώ κάτι έβλεπα τους δυο μαντράχαλους να το κάνουν μεταξύ τους. Είμαι μεγάλο ψώνιο που τσαντίστηκα και δεν θέλω να κάνω ξανά ;

Ρ- Σαρωνίδα
Sex-ofonistas απαντά
Μεταξύ μας φιλενάδα το θέμα δεν είναι αν είσαι ψώνιο, αλλά αν το αγόρι σου την βρίσκει περισσότερο με έναν άντρα. Και ναι αν είναι gay ή το ψάχνει. Από όσα μου γράφεις έχει μια συμπεριφορά που τον πάει προς τα εκεί. Αν δεν στο πει βέβαια ο ίδιος ή δεν το ανακαλύψεις, δεν έχεις άλλο τρόπο να το μάθεις παρά να δεχτείς να γίνεται πάλι τρίο. Εκεί θα διαπιστώσεις τα πάντα. Πάντως αν σου αρέσει να μπεις σφήνα κάντο. Πρόσεξε όμως μην γίνει το κλασικό ανέκδοτο που λέει ότι μια γυναίκα ανάμεσα σε δυο άντρες είναι εμπόδιο

ofono.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More