Blogger news

Πέμπτη 5 Ιανουαρίου 2012

Τι απανταει ο Βασιλης Παπακωνσταντινου για τις φημες χωρισμου

Τι απαντάει ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου για τις φήμες χωρισμού
  Χθες στις 22:15 το βράδυ, ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου ήταν καλεσμένος στην κυπριακή εκπομπή «60 λεπτά».Ο «βασιλιάς» της ελληνικής ροκ, σε μια από τις σπάνιες εμφανίσεις του, διέψευσε, σύμφωνα με το showbiz, τις φήμες που τον θέλουν να είναι σε διάσταση με την σύζυγο του Ελένη Ράντου. «Κάθε τρεις και λίγο ακούμε ότι χωρίζουμε και γελάμε. Η πλάκα είναι ότι έρχεται και το παιδί σπίτι και μας λέει, 'μπαμπά μαμά άκουσα ότι χωρίσατε πάλι' και η πλάκα μεγαλώνει. Σε αυτά δεν έδωσα ποτέ σημασία άλλωστε εγώ δεν έχτισα ποτέ την καριέρα μου στην προσωπική μου ζωή. Εγώ μιλάω με τα τραγούδια και τους στίχους μου», είπε ο γνωστός τραγουδιστής.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More