Blogger news

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Ελενα Παπαριζου "Θα μου αρεσε να ημουν στο Dancing with the stars»

Έλενα Παπαρίζου Θα μου άρεσε να ήμουν στο Dancing with the stars»
Η Έλενα Παπαρίζoυ ενθουσιάστηκε με το ρόλο της στο "Dancing on ice" και δεν θα έλεγε όχι στο " Dancing with the stars" , σύμφωνα με το gossip-tv.gr

«Είμαι πολύ χαρούμενη που έζησα αυτή την εμπειρία. Όταν μου έγινε η πρόταση από τον κύριο Λάτσιο να είμαι στην κριτική επιτροπή του show, ομολογώ ότι με εξέπληξε και ότι αρχικά είχα άγχος αν θα τα καταφέρω. Ευτυχώς, πήγαν όλα καλά και το ευχαριστήθηκα πολύ», δήλωσε η τραγουδίστρια στο down town.

Στο «Dancing on ice», η Έλενα απέδειξε ότι μπορεί να τα καταφέρει στην παρουσίαση. Θα την ενδιέφερε κάτι τέτοιο για το επόμενο talent show του σταθμού; «θα μου άρεσε, αλλά μάλλον από τη θέση της κριτικής επιτροπής, γιατί ούτως ή άλλως και τα δυο Dancing έχουν παρουσιάστρια».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More