Blogger news

Σάββατο 28 Ιανουαρίου 2012

Η Rihanna αναζητα τον καλυτερο σχεδιαστη της Βρετανιας!


Νέα επαγγελματικά σχέδια για τη Rihanna η οποία αναλαμβάνει την παραγωγή ενός ριάλιτι που έχει σχέση με την μόδα και στόχος του είναι να αναδείξει τον μελλοντικό σχεδιαστή της Βρετανίας.
Το show θα προβληθεί από το Sky Living την άνοιξη και παρουσιαστής του θα είναι ο τραγουδιστής του “Girls Aloud” Nicola Roberts.

“Πάντα αγαπούσα την μόδα”, δήλωσε η τραγουδίστρια. “Είναι η μόνιμη πηγή έμπνευσης στη ζωή μου και ένας από τους κυριότερους λόγους που έγινα ο άνθρωπος και ο καλλιτέχνης που είμαι σήμερα. Είμαι τυχερή που κατά την διάρκεια της καριέρας μου έχω συνεργαστεί με φοβερούς σχεδιαστές και στιλίστες που ενορχήστρωναν δημιουργικές εμφανίσεις μου στη σκηνή. Είμαι ενθουσιασμένη που θα ακολουθήσω την πορεία των διαγωνιζόμενων και πως η μοναδικότητά του θα παρουσιαστεί στο show”.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More