Blogger news

Σάββατο 5 Μαρτίου 2011

Η μητέρα της Ναταλίας Λιονάκη μιλά για τη ζωή της κόρης της μακριά από το μοναστήρι


Η μητέρα της Ναταλίας Λιονάκη μιλά για τη ζωή της κόρης της μακριά από το μοναστήριΑπομονωμένη από όλους και από όλα είναι η Ναταλία Λιονάκη, έχοντας για φύλακα άγγελό της, τη μητέρα της κυρία Τζένη. Από τον Ιούνιο του 2010 τα ίχνη της έχουν χαθεί και πολλοί είναι αυτοί που αναρωτιούνται αν βρίσκεται ακόμα στο μοναστήρι.


Ακόμα και οι φίλοι της δεν έχουν καμία επαφή μαζί της, απόφαση που είναι καθαρά δική της. «Η Ναταλία είναι μια χαρά. Είναι πολύ καλά εδώ μαζί μου. Δεν θα ήθελα να πω κάτι παραπάνω αυτή τη στιγμή. Κάποια στιγμή θα τα πούμε όλα. Με ρωτάτε αν είμαι χαρούμενη που έχω κοντά μου το παιδί μου; Ποια μάνα δεν θα ήταν; Και εγώ είμαι πολύ καλά στην υγεία μου και η Ναταλία είναι εξίσου καλά.»
Πηγή: Ciao

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More