Blogger news

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Η Κατερίνα Στικούδη είναι ομολογουμένως μία από τις πιο σέξι Ελληνίδες.

Τί εννοούμε;
Η Κατερίνα Στικούδη είναι ομολογουμένως μία από τις πιο σέξι Ελληνίδες. «Σώμα» όπως την αποκαλούσε η Αθηναΐς Νέγκα στο Just the 2 of Us για ευνόητους λόγους. «Μις Ελλάς» το 2007, μοντέλο, παρουσιάστρια και τραγουδίστρια η Κατερίνα στα 25 της χρόνια φαίνεται να πατάει καλά τα πόδια της στη γη... της σόουμπιζ....
Μαθετε περισσότερα...«Προσπαθώ να έχω αντικλείδι στη ζωή μου... γνωρίζω ότι σ’ αυτήν τη δουλειά υπάρχει ανασφάλεια. Θα μπορούσα να προπονώ παιδάκια στο κολυμβητήριο, όπως έκανα στο παρελθόν» είπε στο περιοδικό PEOPLE. Η Κατερίνα δεν υπήρξε ποτέ αχάριστη γι’ αυτό και ευχαρίστησε τόσο το STAR όσο και την Ελεονώρα Μελέτη για τις ευκαιρίες που της έδωσαν.Οσο για τα γούστα της στους άντρες; Οσοι ενδιαφέρεστε δώστε την πρέπουσα σημασία.
«Ο άντρας με προσωπικότητα, αυτός που ξέρει τι θέλει, δεν είναι απαραίτητα αυτός με πολλά χρήματα...δεν είμαι από τις γυναίκες που κοιτούν το πορτοφόλι. Δεν ήμουν και δεν θα είμαι ποτέ έτσι. Είμαι οικονομικά ανεξάρτητα από τα 18 μου. Άλλωστε τα λεφτά του άλλου δεν σημαίνει ότι θα γίνουν δικά σου».

ΠΗΓΗ:ΛΑΙΚΟΥRA NEWS

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More