Blogger news

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Πάολα: «Όλοι πιστεύουν ότι παίρνω ναρκωτικά»


Για κάποιο λόγο η Πάολα, γνωστή αοιδός, είπε σε περιοδικό πως όλοι νομίζουν ότι κάνει χρήση ναρκωτικών ουσιών.
Εμείς ποτέ δεν το πιστεύαμε Πάολα, ούτε μας είχε απασχολήσει.
Έχετε πάρει ναρκωτικά;«Αν σου πω δεν έχω πάρει, θα στενοχωρήσω όλο τον κόσμο που με αγαπάει. Έχουν μια εικόνα. Γιατί να τους χαλάσω εγώ αυτό που γουστάρουν;»

Θέλετε να πείτε ότι οι περισσότεροι πιστεύουν ότι παίρνετε ναρκωτικά;

«Όχι οι περισσότεροι, όλοι. Δυο, τρεις δεν το πιστεύουν. Αυτοί που με ζουν από την ώρα που πηγαίνω στο μαγαζί μέχρι τη στιγμή που φεύγω. Μόνο αυτοί μπορούν να πουν “Μπορεί και να μην πίνει”».

Δεν έχετε δοκιμάσει δηλαδή;

«Θα το πιστέψεις αν σου πω όχι; Εδώ μέχρι πριν δύο χρόνια, πήγαινα να πιω αλκοόλ και έκανα εμετό. Δεν το είχα ακουμπήσει. Όπως δεν έχω πιει ποτέ στη ζωή μου καφέ, κόκα κόλα, γκαζόζα, πορτοκαλάδα».

ΠΗΓΗ: ΕΓΩ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More