Blogger news

Πέμπτη 24 Μαρτίου 2011

Sexy Mαρία Κορινθίου: «Εγώ τα έχω καλά με τον εαυτό μου, είμαι αυτή που είμαι!»


Η Μαρία Κορινθίου απασχολεί τελευταία τα Μέσα με τα επαγγελματικά της ανοίγματα στο χώρο της μόδας, ως σχεδιάστρια παπουτσιών. Η ζουμερή ηθοποιός μίλησε στην εκπομπή της Ελεονώρας Μελέτη «Πρωινή Μελέτη» για τα επιχειρηματικά της σχέδια και σχολίασε την επικαιρότητα του lifestyle.
«Ήταν να συμμετάσχω στο “Dancing With the Stars”, αλλά επειδή ο Γιάννης (Αϊβάζης) θα είναι στο “Wipe Out”, δεν θέλω να είμαι απέναντί του. Το βλέπω το “Dancing”, μ’ αρέσει και ξεχωρίζω την Ελεονώρα και τον Γιώργο Χρανιώτη».

Η Ελεονώρα Μελέτη ζήτησε τη γνώμη της ηθοποιού για όλα αυτά που έχουν ακουστεί για τα παραπανίσια κιλά σε κάποιες από τις διαγωνιζόμενες του show.

«Εγώ τα έχω καλά με τον εαυτό μου, είμαι αυτή που είμαι! Έχω χάσει δουλειές στο ξεκίνημά μου εξαιτίας των παραπάνω κιλών μου. Μια γυναίκα μπορεί να είναι όμορφη, εμφανίσιμη και σέξι και με λίγα περισσότερα κιλά».

Προς το τέλος της συνέντευξης, η Μαρία αποκάλυψε μερικές λεπτομέρειες για το νέο της ξεκίνημα ως σχεδιάστρια:

«Θα παρουσιάσω τη δική μου σειρά παπουτσιών και θα είναι σύμφωνα με το δικό μου γούστο, με παπούτσια δηλαδή που θα φορούσα εγώ η ίδια. Θα έχει μεγάλη ποικιλία και θα περιλαμβάνει και νυφική σειρά. Έχω να σας πω ότι θα κυκλοφορήσει από το Σεπτέμβριο και μετά, και το πρόσωπο της καμπάνιας θα είμαι εγώ!».

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More