Blogger news

Τρίτη 5 Απριλίου 2011

«Δεν πάει να χάσει κανένα κιλό ο Λιάγκας αντί να μιλά για μένα;»

Τηλεφωνική συνέντευξη έδωσε ο Τρύφωνας Σαμαράς στην εκπομπή «Superstar» και μίλησε για το «Dancing with the stars».
Ο γνωστός κομμωτής που έγινε και… wannabe χορευτής, ξεκίνησε να μιλά για την μέχρι τώρα παρουσία του στο χορευτικό show, η οποία -όπως τόνισε- τον βρίσκει απόλυτα ικανοποιημένο με την πρόοδό του: «Είμαι ευχαριστημένος σε γενικές γραμμές. Κυρίως από την πρώτη και την τελευταία μου εμφάνιση. Από τη δεύτερη δεν έμεινα και τόσο ευχαριστημένος» σημείωσε ο Τρύφωνας Σαμαράς εξηγώντας πως «ήταν δύσκολη η χορογραφία, έχασα τα βήματα και… γυάλισα το πάτωμα! Δε μου άρεσε ούτε η χορογραφία ούτε το ντύσιμο να πω την αλήθεια! Δεν πειράζει, περνάω πολύ ωραία όμως!».

Ο Τρύφωνας Σαμαράς ήταν αυτό που λέμε μες στην τρελή χαρά. Μέχρι να έρθει η στιγμή να τον πληροφορήσουν ότι ο Γιώργος Λιάγκας είπε στο «Πρωινό mou» ότι ο γνωστός κομμωτής έχει πάει στο σόου για την πλάκα του και ότι κοροϊδεύει τους πάντες!

«Ο κ. Λιάγκας το είπε αυτό; Ας χάσει πρώτα κανένα κιλό και μετά να μιλήσει για εμένα» ήταν η ενστικτώδης αντίδραση του Τρύφωνα Σαμαρά στην κριτική του συμπαρουσιαστή της πρωινού του Mega.

Και δεν έμεινε μόνο εκεί λέγοντας στη συνέχεια: «Ο κόσμος με αγαπάει γιατί του αρέσει αυτό που κάνω. Τι με νοιάζει εμένα τι λέει ο Λιάγκας και ο κάθε Λιάγκας; Σε όποιον αρέσουμε, δεν ασχολούμαι» είπε με νόημα.

Πηγή:star.gr

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More