Blogger news

Τετάρτη 21 Σεπτεμβρίου 2011

Μιλησε για το... δευτερο παιδι της η Βισση





Σαν παιδί της αισθάνεται η Άννα Βίσση το μωρό που έχει αποκτήσει ο πρώην σύζυγος της, Νίκος Καρβέλας με την Αννίτα Πάνια.


Αυτό εξομολογήθηκε η γνωστή τραγουδίστρια σε συνέντευξη της στο «Περιοδικό», τονίζοντας παράλληλα πως δεν είναι ερωτευμένη αυτό τον καιρό, αλλά και ότι δεν αναζητά κάποιο ιδιαίτερο χαρακτηριστικό σε έναν άνδρα.

Ερωτηθείς αν θα ήθελε δεύτερο παιδί η Άννα Βίσση απάντησε: «Μα έχουμε... τον Ανδρέα», αναφερόμενη στον γιο του γνωστού τραγουδιστή-συνθέτη και της Αννίτας Πάνια.

Μιλώντας για τα προσωπικά της η γνωστή τραγουδίστρια είπε: «Δεν είμαι ερωτευμένη αυτό τον καιρό. Δεν υπάρχουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που θέλω να έχει ο άνδρας που θα είναι μαζί μου. Μου αρέσουν οι εκπλήξεις και στη ζωή μου έζησα αρκετές. Γι’ αυτό και είμαι ανοικτή», λέει η τραγουδίστρια για τα προσωπικά της.

Εν συνεχεία αναφερόμενη στην καριέρα της, τόνισε πως «εγώ απλώς τραγουδάω», ενώ από τα προσωνύμια που της έχουν «κολλήσει» κατά καιρούς αποκάλυψε ότι της αρέσει το «Αννούλα».

«Πολλές φορές έχω νιώσει το όνομα Βίσση να πνίγει την Άννα, αλλά στο τέλος και μέχρι τώρα έβρισκα διεξόδους για να αναπνεύσω. Αλλά, σίγουρα, η μάχη για να μην χάσω την Άννα για την Βίσση δεν σταματά ποτέ και πιστεύω ότι συμβαίνει σε όλους τους διάσημους αυτό», πρόσθεσε.

«Δεν θα σταματήσω ποτέ να τραγουδάω το “12”, ενώ ο αγαπημένος μου στίχος είναι από το τραγούδι “Παραλύω”», ανέφερε σε άλλο σημείο της συνέντευξής της, ενώ υποστήριξε ότι υπάρχει ανάγκη για πιο ποιοτική μουσική μιας και πλέον δεν γράφονται εξίσου καλά τραγούδια με παλιότερα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΑΦΗΣΤΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΑΣ

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More